Umiejętność rozwiązywania problemów jest kluczowa w informatyce. Dziś przećwiczysz rozkładanie problemu na składowe i rozpisywanie kroków prowadzących do celu.
Narysuj planszę do gry w statki.

Ocenki:
dostateczny: narysowanie planszy
dobry: Rozegraj jedną, lub kilka partii z domownikiem.
bardzo dobry: Opisz swoją strategię prowadzącą do zwycięstwa, lub w przypadku porażki, opisz strategię przeciwnika.
celujący: Opisz (krok po kroku) jak najszybciej zatopić pięciomasztowy okręt (jak go najszybciej odszukać i zatopić).
Powodzenia!
Na zdjęcie twoich notatek (lub inną formę dokumentacji) oczekuję pod adresem: sp.gryfow.informatyka@op.pl do następnej lekcji zgodnie z twoim planem (lekcje numerujemy od 26 marca 2020). Pamiętaj, że masz przewidzianą tylko jedną lekcję w tygodniu. Tytuł wiadomości uzupełnij zgodnie z wzorem: informatyka 6a Jan Kowalski, lekcja 2.
Otrzymuję dużo mejli, w pierwszej kolejności sprawdzam te, które są prawidłowo zaadresowane.
